torsdag 23 juni 2011

Test

Gör ett litet test om det skulle funka att börja skriva här igen : ) Har liksom inte ens kommit in på blogspot på väldigt länge, länken trasig har det stått.

Jag har nu jobbat 4 dagar och jag erkänner att första dagen ville jag grina, men nu känns det så kul. Allt var nytt och måndagen var väldigt kaotisk tydligen och det var den verkligen har jag märkt så här i efterhand.
Det kommer bli en bra sommar trots jobb tror jag, jag har saker att längta till ändå.

Mathilde och Olivia är hemma efter en veckas gymnastikläger, vi är som en familj sa Mathilde när hon kom hem och hon skulle vilja spola tillbaka tiden så att det var en veckas läger igen. Måste vara alla underbara ledare som fixar så att barnen trivs så enormt bra.
Nu ska jag sova, trots att klockan är så lite : )
GOD NATT !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar