onsdag 6 juli 2011

Listar

Ja herre min skapare va mycket man ska tänka på.
Men just nu så kan vi bocka för en hel del : )

Klänningen fär jag hämta hem på fredag, ringarna skulle ta ca en vecka, blommorna är beställda, kocken känner vi oss hel nöjda med, festhäftet är under kontroll, kyrkan känns som att den är klar (eftersom svägerskan tagit över nu), Vigselhäftet är under kontroll, hindersprövningen är inskickad, efternamnet likaså, dukningssaker är under kontroll,..........................bla bla bla !!!

Skulle bara få någon som ville sy enkla men snygga stolsöverdrag bara ; ) men först och främst ragga vita lakan eller billigt vitt tyg !!!

Resan funderar vi fortfarande på, det enda vi vet är när vi ska åka !!!

När min fina familj kom och mötte mig på stan idag efter jobbet så små rös jag lite, tänk att jag fått just den underbara familj jag alltid drömt om. M och O fick traska runt lite själva medans vi beställde ringarna, gissa om dom tyckte det var kul, en hel del fniss blev det men dom var djupt koncentrerade på att skärpa sig och vara stora, väluppfostrade barn (tackar jag för) som hjälpte små tanter att hitta hissen mm mm.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår fick jag träffa en hög till som jag är sjukt lycklig över att ha i min närhet, Camilla, Malin, Adam, Milo och lilla Lia. Kom hem rätt sent och körde som en tok för att hitta på vart barnen och Magnus tränade någonstans, vinkade glatt åt Malin som stod och gungade på Milo och Lia (trodde jag) som hade blivit väldigt stor och fått rätt mycket hår på kort tid men jag tänkte inte så mycket mer på det, jag letade ju efter dom andra. Det visade sig vara Lykke och inte Lia, där bara brässade jag förbi henne och vinkade, men tillslut åkte jag dit och vad blev man bjuden på då tror ni ? Mat såklart..............TUSEN TACK !!!

Nu har jag släppt ur mig lite !!!

HEJ DÅ !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar