onsdag 26 januari 2011

Härligt !!!

Det känns så underbart nu, kanske därför jag tar steget och fixar en ny blogg :)
Har lagt om kosten totalt och har börjat med träningen på allvar så Åsa gåsa är väldigt pigg just nu och det är ju såååå skönt !!!
Har till och med fått igång på vissa organ som
legat i graven ett tag, hehehehe !!!

Jag och Lykke tog en tur till stan idag, det blev lite inhandlat men inte så jätte mycket. Ett par skor till mig, en helt underbart snygg vaxduk till köket och lite vårkläder till Lykke.

I maj åker vi till Egypten : )













Ska kela lite med alla hajarna tänkte vi !!! Nej men det ska bli enormt skönt, mat som ingår, massor av glass till barnen, barnklubb, vattenland mm mm, sen är det hela 31 grader i maj !!!

Nu ska jag ta mig en långkörare med Thomas, våran mopskille !!!

KRAM

2 kommentarer:

  1. WOW!! SNYYYYGGG!!! Den blev ju jättebra din nya blogg :-) visst är den roligare än blogg.se!
    Är du ledig idag? tyckte nyss jag såg dig åka förbi! saaaaknar er sååååååååååååå!! men vi är fortfarande sjuka :-/ eller, förkylda iallafall. Milo börjar piggna i lite, men vi blir nog hemma imorgon också. lika bra det. Men snart bara måste vi ju ses!
    KRAAM

    SvaraRadera
  2. Oh, så kul att läsa din nya blogg, den var faktiskt lite roligare!

    SvaraRadera