torsdag 27 januari 2011

Helg !!!

Nu är min efterlängtade helg snart här, fast det är fullt upp med aktiviteter så är det så skönt att kunna ta en lång härlig frukost med Magnus och barnen.
Imorgon ska Mathilde börja på Bugg/Salsa i Falun och för mig är det perfekt att under den tiden ta mig en springtur. Tänk att få springa i Falun, att få se något annat !!!
På söndag blir det Gymnastik för Lykke och Olivia, Mathilde har Disco/street så dagarna går i ett och jag tycker det är kul !!! Klart barnen ska ha aktiviteter.

På lördag kväll ska tjejerna ha pyjamasparty hos en kompis, hmmm undar va vi andra tre ska hitta på då ???


Nu har vi fått in mycket nytt på jobbet, vilket är väldigt kul !!! Dagana går fortare på något sätt.
Linne, två för priset av ett !!! Skönt till den varma sommaren som ska komma : )

Nä, kom in och kika och prata lite skit med mig !!!













KRAM Å HEJ !!!

1 kommentar:

  1. Heeej!!

    Ja, vad skulle man gör med all tid om man inte hade barnens alla skojig aktiviteter.. =)

    SvaraRadera