måndag 31 januari 2011

Tiden !!!

Tiden går så fort, jag älskar mina lediga dagar !!! Just nu händer det så mycket i livet, speciellt med barnen och vissa saker känner jag mig helt vilsen inom. Tur man har folk att prata med, folk som ha erfarenhet av dessa perioder sen tidigare.

Den här lediga tiden innebär att man kan kika in hos Malin på dagarna, oj va jag saknar den tiden. Man kan njuta av soliga dagar och bara göra va man vill !!!

Jag har lite nya saker på G här i livet också, fast det är ganska lång tid kvar så känns det i magen, jag är sjukt nervös. Men får jag bara träffa de inblandade så lugnar jag nog ner mig lite.

Och resan vet jag inte om den blir av, jag vill ha mycket värme och i maj är det väl Egypten som gäller för annars blir det som att få en svensk sommar lite tidigare, men med allt skit som händer där så vet jag inte om jag vågar.

Men faktiskt så gör det mig inget, en resa kan vi alltid göra senare.


Vi skulle behöva börja med huset också, så att lilla Lykke kan få ett eget rum, men än så länge gör det mig inget att hon sover hos oss, det känns bara mysigt. Det känns mer viktigt att få hem målaren så att vi kan gör det lite finare på väggar och i tak.

Just nu känner jag en enorm längtan efter tillskottet i familjen, lilla Bella !!! Det är inte långt kvar. Herregud, då har mamma och pappa 10 barnbarn. Niklas, Mathilde, Linus, Olivia, Elias, Julia, Lykke, Tuva, Nova och Bella, jag tror dom tycker att det räcker sen ; )

Nu ska jag snart åka till skolan och hämta hem tjejerna. Ikväll blir det hurtis gympa med Pernilla och hur drygt det än är så längtar man efter dessa Måndagar.

KRAM


2 kommentarer:

  1. Blir det fler barnbarn så finns det risk att vi inte håller reda på alla födelsedagar! Kul är det i alla fall med alla som nu finns i vårt liv och så lilla Bella som kommer i april. Vi ser också fram emot det!

    SvaraRadera
  2. Ser att vi kör samma tema :) Ses i kväll!

    SvaraRadera