tisdag 17 maj 2011

Brudbukett ?

Tror faktiskt att jag hittat rätt bland blommeriutbudet nu och dom som troligtvis ska göra den finns i LEKSAND. Efter att varit in på några ställen så insåg jag hur enormt trevliga dom var där och sånt gillas ju. Lite trevlighet skadar inte !!! Ett tag funderade jag på att göra den själv men insåg att tiden inte finns så nu hoppas jag att någon vänlig själ kan hämta den åt mig på själva dagen.


Och tro det eller ej, men nu kan ni alla som testat att ringa oss på slutet, alla ni som lämnat meddelande mm mm göra det och faktisk få svar : )

och inom kort så kan ni även få tag på Magnus : )

Vi tar steget och utvecklar oss här i Gopa !!!

Nu ska jag inta frukost och hoppas på att inte bara solen kikar fram idag utan även värmen.


KRAM

1 kommentar:

  1. haha! ja, då blir Adam glad :-) Hur funkar nya luren då? man kommer på nya saker varje dag ;-)

    SvaraRadera