torsdag 5 maj 2011

Dödstrött !!!

Jag är sjukt trött, så där så att ögonen lyser rött !!! Hoppas jag får vakna något piggare imorgon. I helgen vankas gymnastiktävling för både M och O, ska bli roligt om jag klarar av att hålla mig vaken där på läktaren. På något sätt tror jag att det är allt som börjar komma i fatt mig, när jag städade och skurade badrummet här om dagen så upptäckte jag vilket enormt handfat vi har där, snyggt var det också : ) Man hinner uppfatta saker nu och det är en fantastisk upplevelse, även fast det är skitiga lister som behöver sig en rejäl skrubbning.
Men massor av saker som hamnat efter verkar göra mig mer trött än något annat, man ska inte jobba från morgon till sena kvällen, det är bara att inse.

Just nu ligger Lykke och sjunger ja må hon leva i sömnen, hahahahah mer tokig unge får man leta efter tror jag.

Sen måste jag ju bara berätta en glad nyhet, M har fått en partner så nu kan hon börja på bugg och salsa i höst : ) Helt underbart !!! Och jag har varit till frisör Arne idag och testat uppsättning och jag kan avslöja att det blir som jag vill ha det : )

Nu ska jag försöka sova, fast det blir svårt då jag är sjukt hungrig, men efter att käken hoppat snett idag så gör det för ont att tugga och fil har aldrig gjort mig mätt : ( Men det går ju över !!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar