söndag 29 maj 2011

Hemma : )

Då var man hemma igen efter underbara dagar i Stockholm. Vi har gjort en hel del faktiskt !!!

Hittat saker till dukningen och skor till barnen inför dagen D.

Men en sak som är ganska intressant är att jag hittar ingenting till mig själv nu för tiden, vilket känns rätt bra faktiskt.

Har varit i Barkarby och själva stora staden men ingenting blev det till mig.

Träffat Ylva så nu är låtarna för kyrkan spikade och det känns väldigt bra, dom kan sin sak dom där Näs:orna.

Avslutade allt med Minimaran och tjejerna bjöd på en 15:e och 17:e plats. Olivia var i en helt annan värld denna dag så någon pallplats blev det inte.

Själv sprang jag med Julia som blev 4:a, hon fick kämpa på bra stackarn men det var precis va hon gjorde också !!!

Visar bilder på en vääääldigt härlig publik !!!


Nu blir det att ta hand om sjuk Lykke och försöka att bli pigg själv, men jag vet att det blir så snart eftersom det är träning ikväll !!!
HEJ DÅ !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar