onsdag 2 februari 2011

Ibland undrar man ...............


Varför ska jag ställa upp för andra när ingen av dessa ger tillbaka ??? Bara några minuter efter att jag fått förklaringen att ingen kan/får hjälpa mig så tycker dom att jag ska ställa upp för dom !!! öööööö tänk efter lite......................!!! NOT

Idag ska jag njuta av en ledighet med bästaste Lykke och vi ska ta en tur till staden och sen blir det att mysa med August, Hugo och Anna lite igen. Jag hoppas Hugo`s vattkoppor ger resultat på Lykke för då ordnar sig allt ändå !!!

Är jag dum som ger upp nu, jag har alltid varit en sån som vill ställa upp på andra och tror väl i min lilla hjärna att alla är sånna men det är inte så. Det finns själar som vill hjälpa men inte får, och dom är ju underbara !!!
Det ska bli enormt skönt att få ett slut på detta !!!

NU SKA DET MYSAS !!!
KRAM


1 kommentar:

  1. Förstår dig allt för väl! För finns det något mer ledsamt att inse att hjälpen bara går åt ett håll. Tackar för dina tummar och tår, men de hjälpte inte tyvärr. Så jag fortsätter trampa klister ;) Kramar!

    SvaraRadera