tisdag 15 februari 2011

Snart 10 år !!!

Ja herregud, snart har vi bott under samma tak i 10 år och många fler år hoppas jag att det blir.
Har alltid vetat vart jag haft dig och det är så sällan vi bråkar att man kan räkna det på en hand.

Vi behöver inte dyra presenter, frukost på säng och en massa blommor för att tala om hur mycket vi älskar varandra. Vi är tråkiga jag vet, men det skiter vi i !!!

Resultatet av allt vart tre helt underbara barn, som betyder mest av allt för oss !!!

Vi är ingen av oss någon som vill vara i centrum och det är ju tur för det finns det tillräckligt många som vill. Se mig, ge mig och älska mig men förvänta er ingenting tillbaka för det är mig ni ska se, Verkar vara deras melodi.

Jag accepterar er !!!

KRAM


1 kommentar:

  1. Myyys! 10 år! GRATTIS ;-) <3 <3 <3 Ja, tiden går fort när man har det bra!!! All kärlek till er! saknar er också i massor <3 <3 <3

    SvaraRadera