fredag 4 februari 2011

Springa ???

Tänkte smyga upp lite tidigare idag för att hinna med en springtur, men termometern visade inte rätt grader för det, så nu sitter jag här : )
Laddar för att gå till jobbet istället, och det går ju jättebra. VILL inte jobba helger, Vill var ledig och förlja med på barnens aktiviteter !!!
Tur man har en mamma och pappa som ställer upp och hjälper till med detta, fast man helst av allt vill vara med själv.
Om två veckor har Olivia sin första gymnastik tävling, inte ens den kan jag vara med på : (


Idag får Mathilde med sig en partner till buggen och vi håller tummarna att han tycker det är så kul att han fortsätter, för Mathildes min sist var underbar, hon älskar verkligen att dansa.
Fick själv lära mig lite salsasteg på kvällen.


Ska nog krypa ner i sängen och lukta lite på Lykke nu istället för att snöra på mig springskorna. Det är ju lite varmare att göra så än att pina sig ut i denna kyla.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar