måndag 7 februari 2011

VAB

Idag blir det att vabba med lilla Lykke, magsjukan har slagit till !!! Jag hoppas verkligen inte att jag får den idag eller imorgon för morgondagen (onsdag) har jag längtat sjukt mycket efter.
Annars är denna vecka inte mycket mer än jobb, vi jobbar 9,45-19,30 på vardagarna och va hinner man med då på sin lediga tid då ???
Faktiskt så hinner jag med träning på måndagarna med bästa Pernilla och hennes hjälpredor, fina tjejer det där. Det är jäkligt skönt att ta ut sig så sjukt mycket !!!

Till helgen blir det att fira kusin Linnèa och, barnens farbror, Jonas som fyllt år !!!

Grattis till dom !!!
Vi ska även åka in till Lugnet med Olivia som ska få träna gymnastik där inför tävlingen som närmar sig, och som jag är jäkligt bitter över att fortfarande inte kunna gå på !!!
Sen har hon till min stora glädje kommit på att innebandy är väldigt kul och tjatar om att få börja på det och självklart tar jag reda på när det är för lite ruff och knuff behöver vi få in i denna flickfamilj : )
Nu ska det göras lite frukost, kräkstina sover gott just nu !!!
KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar