söndag 10 april 2011

Gårdagens svek......

Var jobbigt igår men har ändå gjort mig stark idag. Nu vet jag precis hur jag inte ska gå till väga i mitt liv, hur jag inte ska uppfostra mina barn.

Jag fortsätter att suga i mig väldigt kloka ord från en av mina bloggläsare, från flera faktiskt men speciellt en, hoppas du vet : )

Och jag fortsätter ta lärdom av dom som sårar, för jag lär mig ju hur man inte ska gå till väga. Dom ska inte lyckas utan bara ge mig mer kunskap.........

____________________________________________________

Idag blir det en tur till Clas i Insjön för att köpa bläck till skrivaren, med mig har jag min trogne minidoktor Lykke. Hon har packat doktorsväskan ifall något ska hända : )

Sen ska jag visa att jag bryr mig lite............. : )

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar