söndag 3 april 2011

3 april 2011 kl 06,56...........

Blev jag faster för 7:e gången till en liten Bella på 3200g och 51 cm lång. Längtar efter att få mysa med det lilla underverket.......... Det är helt sjukt att det kan bli en liten bebis, att dom kan leva i en mage 9 månader och sen helt plötsligt också leva utanför magen. Grattis älskade bror, svägerska och syskonen Linus och Julia, mina älskade brorsbarn som nu ska få mysa med en liten syster. Nu är inte min andra brors tvillingtjejer så små längre, hörde idag att dom tog sig fram så pass att man ibland fick leta efter dom. känns lite sorgligt att jag inte kan följa mina syskons barn så mycket då vi bor alldeles för långt ifrån varandra. Men desto mer får jag krama dom när vi väl ses : ) Jag har väl annars jobbat denna helg och nu är vi inne i april vilket betyder sista månadern för mig, sen blir det lite mer än en månads ledighet innan en ny utmaning börjar. Nu ska jag krypa ner under täcket i soffan och slöa, det är jag värd efter dagens löptur, dagens backträning !!! Känns som jag ska kräkas, så drygt var det. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar