torsdag 7 april 2011

PIANO

Har nu skickat in papper om att Mathilde vill ställa sig i kö till att börja spela piano.

När jag var liten var det så lång kö till just piano så jag började med gitarr istället och efter ett tag så satt jag även med en klarinett i handen. Att jag spelade dessa instrument ett flertal år märks inte idag tyvärr !!!

Mathilde har två fastrar, en farbror, farfar och mormor som kan ge henne bra hjälp med piano och jag tycker hon gör rätt val.

Olivia längtar tills hon får välja instrument för hon är så bestämd att det är trummor som gäller, till Magnus stora lycka och där har hon bra hjälp av farbror och morfar. Vår tjej som alltid vill gå en liten annorlunda väg.

Idag blir det jobb, kommer att bli rätt drygt då jag är jäkligt förkyld, tyckte igår att jag mådde mycket bättre men till em kanske det känns så igen !!! I helgen ska jag få ha det lite trevligt med en hög tjejer, ska bli riktigt kul !!!


KRAMEN

1 kommentar:

  1. Hej! Jätte fin bild där! Hoppas det är okey att jag använder bilden med rosen och pianot i ett inlägg på min blogg?
    Ses!

    //Nina

    SvaraRadera