onsdag 6 april 2011

Känns inte kul......

.......att man legat en hel jäkla dag, fy va meningslöst det känns.

Men jag har som sagt kikat runt på allt mellan himmel och jord va gäller bröllopet så nu tänkte jag bjuda på lite uppsättningar som jag gillar !!!


Kanske lite för mycket hår på den sista, men annars helt okey !!!



Herregudars va mycket det finns, men något som det finns lite av är snygga skor utan klack.Jag vill inte vara mycket längre än Magnus så han skulle behöva klack och jag utan ; )


Men jag letar vidare !!!


KRAM


5 kommentarer:

  1. Jättevackra frisyrer.
    Ja, du får låna husbonden här.Helt okej!;-)
    Kram Stina

    SvaraRadera
  2. jag har ett par vita/creme skor med låg klacka... bröllopsskor...

    SvaraRadera
  3. Superfina frisyrer och en helt underbar klänning på bilden. jag lovar att du kommer se ut som tagen ur en film! Underbart vacker!!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  4. Jag har hår om du behöver :)
    Kram Petra

    SvaraRadera