måndag 4 april 2011

Vill inte.........

Efter gympan igår fick jag akut jätteont halsen, jag brukar få ont i halsen men det är aldrig något allvarligt med det. Så nu hoppas jag att det vänder för jag har verkligen inte tid att vara sjuk !

Men jag kan säga att gårdagen var en dag man gärna glömmer. Jag var så sjukt trött och slö hela dagen, hade inte energi till något alls. Idag är jag ledig och ska på em in till stan och träffa Magnus, vi ska testa lite ringar : ) och det bör ge mig lite energi.

Har lite dåligt samvete va gäller Magnus, nästan varje dag har jag tränat på slutet och han har tagit barnen, lagat mat, städat och fixat. Jag har haft allt serverat känns det som, men han då ??? Ska tvinga iväg honom på något snart.


Man undrar ju om man verkligen orkar ta sig ur sängen idag....................


HA EN BRA DAG !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar