onsdag 23 mars 2011

27 AUGUSTI 2011

Nu efter 10 år tillsammans är äntligen inbjudningarna på väg ut till våra nära och kära.
Det är sant, den 27 augusti blir vi gifta.
Herr och fru Näs.........hmmmm kan jag verkligen heta Åsa Näs, njaaaa det ska diskuteras. Jag vill ju att barnen ska heta så för det passar deras namn och låter väldigt fint, sen är det kul med nykomponerade namn också. "Sjönäs" hahahaha ja herregud va ska man heta?

Som liten var jag bombis på att jag skulle heta Whinter i efternamn, just då älskade jag vintern, men det blir nog Åsa Näs Sjögren, eller Åsa Sjögren Näs fast jag aldrig velat ha två efternamn.

Funderar på att uppfinna en kräkpåse som jag kan ha inbakad i brudbuketten, jag kommer att vara så nervös och en nervös Åsa kanske måste ha en sån. Eller så skulle man sagt åt gästerna att komma efter kyrkan så kunde jag vara nervös bara inför prästen haha.....

Min stora uppgift är att försöka njuta den här dagen, har svårt för att vara den personen som folk är där för. Ingen ska behöva ge mig uppmärksamhet, ingen ska behöva ge mig presenter osv.

Nu ska jag gå upp till stora tjejerna som gör sig klara för skolan, Mathilde ska testa klädsim idag på lugnet, spännande !!!
Annars har jag varit vaken med en ledsen Lykke inatt så jag känner mig som en klubbad säl, ont aj ont har hon ropat, men nu verkar det vara bättre.


KRAMEN

5 kommentarer:

  1. Men klingar Lykke Sjönäs lika fint som Lykke Näs??? och Olivia Sjönäs mot Olivia Näs nääääeee......svårt det där. hahahaha vilket bekymmer !!!

    SvaraRadera
  2. Men va kul för er! Skickar ett litet grattis nu oxå i förskott... Ja och nog har du alltid velat heta Whinter med H, det kommer jag väl ihåg :) Kram!!!

    SvaraRadera
  3. Oj vad roligt du som längtat så =) GRATTIS !!
    Men lilla Lykke då som dragit på sig RS virus usch. Kämpa på Bamse Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Såååååååå himla kul Åsa, Grattis, grattis, grattis! Hoppas verkligen att du kommer att kunna njuta hela dagen, för den är unik och det är så sjukt häftigt, underbart och speciellt att gifta sig!
    jag är såååååååå himla hedrad att vi är bjudna, vi längtar så in i bängen och Jens har redan ansökt om att ändra sitt schema den helgen=)!
    Lycka till med all planering, gud så kul!
    Kramar i massor till HELA fam!
    P.S. Jag röstar på den andra brudnäbbsklänningen och samma färg på alla fyra=) D.S.

    SvaraRadera