onsdag 30 mars 2011

Denna dagan................

Började inte riktigt som vi tänkt oss. Först en sjuk Lykke igen, sen inget vatten IGEN !!! Men jag begav mig till jobbet, helt ovetandes om vad som komma skall........ Efter morgon mötet traskade jag ut i butiken, pratade lite med Ullis och känner en konstig stickande känsla i läppen som sprider sig i ansiktet, det börjar domna smått och jag säger till henne att det känns verkligen skit konstigt. Ja du är LITE röd men jag trodde du hade solat säger hon.......hmmmm det känns som att jag står i en värmefläkt och när jag kollar armarna är dom helt röda och klockan börjar sitta åt mer och mer. Går och ringer 1177 och där finns en spegel, LITE RÖD ?????? skulle ju skrämt iväg alla kunderna om jag stått kvar. Så det blev en tur till VC och på vägen dit kommer samma känsla i halsen och då är man inte stöddig kan jag säga. Men nu efter lite medicin så ser jag normal ut igen och ska försöka ta mig till jobbet................. !!! Det känns bra, tidigare var det som om någon hällt frätande medel över kroppen och domningarna i ansiktet har gått över till svidningar så det här slutar nog bra. KRAM Å HEJ !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar