fredag 25 mars 2011

The dress !!!

Klänningen är beställd, herregudars !!! Trodde jag var ute i god tid men det var på gränsen att den skulle hinna komma........Men dom lyckades få 3 månaders leverans istället för 5 : )
Jag har ju kikat i tidningar och så och just den här klänningen trodde jag aldrig att jag skulle ha, men den var lite kaxigare och det gillade jag, jag har insett för längesen att någon söt brud är jag inte.

Nu kommer jag inte att avslöja hur den ser ut här, men den finns med i dom flesta bröllopstidningar.
Nej nu måste jag hjälpa Magnus att få igång vattnet så att vi kan ha mysfredag.

KRAM

3 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅÅ roligt! Njut av all planering, njut av dagen, njut och ta in allt för det är det roligaste du kommer göra (enligt mig iallafall)! Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  2. Tack !!! Känner mer och mer hur roligt det kommer att bli. Ska träna på att kunna njuta fast man känner sig uttittad : )
    När jag provade klänningarna idag hade jag publik, 7 st + Mathilde och Olivia, vilket gick bra ; )
    Ses imorgon !!!

    SvaraRadera
  3. Vi känner oss enormt hedrade, ska bli huuuuuuur kul som helst, kan nästan inte vänta=)!
    Kram

    SvaraRadera