måndag 21 mars 2011

Och då tar Lykke över !

Olivia mår äntligen bättre, vågar jag säga så ?
Men vem tar över då om inte lilla Lykke.............Nu gäller det att ha turen med sig och hoppas på att farmor och farfar känner sig sugna på att mysa lite med en het tjej några timmar så att jag kan göra klart det jag började med på jobbet igår, skulle vara så skönt !!!

Idag ska även våran volvo få lite kärlek, tänka sig. Helt nya däck ska sättas på och jag kan på fredag åka och besikta utan att vara rädd för böter, dom gamla däcken var helt utslitna. Tänk att man klarat sig så pass bra ändå hela vintern.

Sen min fot, va tusan är det för fel, eller va blev det för fel när jag slog i den ?
Det tar ju så lång till att bli bra och nu när man helst av allt vill börja springa men efter en dag på jobbet har jag svårt att gå.

Nu måste jag ha frukost, tålamodet börjar ta slut och Olivias har inte riktigt kommit tillbaka efter att varit sjuk så länge märker jag.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar