fredag 4 mars 2011

Sportlov i all ära !!!

Vi har verkligen haft sportlov jag och barnen, den mesta tiden har vi spenderat i slalombacken och alla utom jag har åkt kan man säga för jag har fungerat lift åt Lykke. Hon kan allt den damen, vilket jag även fick erfara på Aqua Nova idag då hon skulle hoppa och slänga sig från allt för höga höjder. I backen fick man inte hålla i henne men man fick ju lov för stanna det kan hon inte.
"Upp där" pekandes på liften med dom största ögonen i denna historia !!!
Olivia har gnetat på med snowboard och fixar liften ganska bra och efter att brädan ställts om så funkar det mycket bättre.
Mathilde har brännt på med skidorna för hon gillar att göra det hon kan, inga nya utmaningar för hennes del helst : ) Medans Olivia ser en chans till att kunna något som ingen annan kan.

Massor av besök har vi haft, mest Stockholmare : )
Ikväll blir det fest hos grannarna som under dagen åkt stafettvasan !!!

Men det bästa har ändå varit att få hänga med mina älskade barn en hel vecka !!!
Tack och hej.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar