lördag 26 mars 2011

FEBER

Måndag kväll 39,0
Tisdag 39,8
Onsdag 40,2
Torsdag 40,1
Fredag nästan feberfri
Lördag 40,3

Konstig sjuka lilla Lykke åkt på. Att hon inte har någon som helst ork förstår man och jag längtar verkligen efter min busfia............ :(

Jag åkte tidigt i morse in till lugnet med Olivia för hennes andra gymnastik tävling, medans dom gjorde sig i ordning tog jag och Mathilde en springtur runt lugnet området och det gick jättebra.
Sen blev man sittandes ett tag och kikade på alla duktiga gymnaster och blödig som jag är började jag nästan tjuta över Olivias insats, självklart tycker jag att hon är toppen.

Mathilde har bestämt sig för att testa på gymnastiken nu på torsdag men är jättenervös, hon vill helst kunna allt från början, precis som mig ; )

Magnus fick stanna hemma med Lykke och försöka få igång vattnet, vi blev utan igår och man märker verkligen hur beroende man är av just vatten när det blir så här.
Imorgon tänkte jag försöka mig på en långtur med springskorna, önska mig lycka till : )
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar