onsdag 30 mars 2011

Bältros ?

Läkaren sa ju till mig att jag kanske hade en infektion på gång igår, för man kan även få nässelutslag av att något skit är på G i kroppen. Efter dom där tabletterna igår så trodde man själv att man skulle må så himla bra men det gjorde jag aldrig. Nu gick nässelutslagen bort och domningarna i ansiktet men svidningarna och stickningarna sitter kvar i ansiktet. Sen fick jag även en brinnande känsla i ryggen, det satt som ett bälte och sträckte sig även en bit in på vänster sida av magen. Idag kliar det och sticker det där och i ansiktet, jag känner mig sjukt trött, huvudvärk och feberaktig. Igår såg jag stjärnor vid minsta ansträngning. Frågan är om det kan vara bältros på gång, och bältros i ansiktet är jag verkligen inte sugen på. Nu ska dom ringa mig från vårdcentralen snart så får vi se vad som händer. Jag sitter ju här med två sjuklingar till, Lykke och Olivia !!! Och är det så att jag har bältros på gång så kan jag ju smitta Lykke så hon får vattkoppor, så det vore ju bra på sätt och vis. ____________________________________________________________________ Igår tog jag mig in till bästa affären i stan/världen enligt mig !!! Vad möts man av där om inte två helt underbara människor som sliter häcken av sig men på något vis lyser det av dom ändå. Hur mycket ska dom ta för att se helt utslitna ut, för att inte se så jäkla vackra ut. Men det är tur att några får DET, speciellt dom som är så glada och trevliga människor. Jag önskade av hela mitt hjärta att allt vänder för dom snart och mina tankar går ofta till deras vackra son, självklart till hela familjen och kan jag hjälpa till så är jag världens lyckligaste. Å just ja, jag handlade också : ) Det blidde väldigt snygga byxor till Lykke denna gången !!! Så jag säger bara CALIMERO !!! Familjebutiken bör alla besöka !!! Nu måste jag ha frukost !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar