måndag 14 mars 2011

Det gör ont..........

Igår missade jag träningen, känns förjävligt faktiskt eftersom det beror på en liten stol med en järnkula på som jag med min kropp gav en hiskilig fart genom att springa in i och sen stoppa foten på helt fel ställe så att just den där kulan slog ner strax innan stortån.
Jag skrek som en stucken gris,eller vrålade som en döende björn och det tog aldrig slut.

Jag gick och gick för att få det att gå över men inte det heller. är uppsvälld och det gör ont så fort täcket nuddar lite lite grann.

Thomas vår älskade Mops satte sig på foten, vilket mopsar är experter på, dom följer dig vart du än går och stannar man så sätter dom sig på fötterna. Det var som att få den där stolen på foten igen................

Nog gnälligt om det, det går ju faktiskt över !!!

Mathilde och jag såg "en unge i minuten" igår och Mathilde ville så gärna ha mig med när det skulle bli dax för henne, NOT !!! Hon trodde inte ens att det skulle bli nåra barn för henne efter att sett det där. Tur det är långt kvar !!!
Solen skiner massor idag och det måste jag ta vara på..........

Olivia har fått i sig lite mat men febern släpper inte.

KRAM

1 kommentar:

  1. Vad roligt att se att du läser min blogg. Hoppas du hittar något som du kan ha användning för sen.

    Kram Frida

    SvaraRadera